0 oy
527 göst.
25 Kasım 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (1,774 puan) sordu

Kızlar ilk kez hissediyorum baya da uzun sürdü çok tatlı:) ama bu kadar uzun sürmesi normal mi ve bu iyi bisey mi

Gebelik haftası 28+5

2 Cevap

0 oy
25 Kasım 2018 (1,192 puan) cevapladı

Benim ki günde 6  7 defa hıçkırıyor :-):-) korkma canım kötü bişey değil .

25 Kasım 2018 (1,774 puan) yorumladı
Benim de sol altta hıçkırdı canım hatta eşime söyledim elini koydu oda hissetti nasıl güzel aynı ritimde hıçkırıyor ya maşallah kuzulara :)
25 Kasım 2018 (249 puan) yorumladı
Başı aşağıdadır muhtemelen canım ondandır
25 Kasım 2018 (1,774 puan) yorumladı
Evet canım zaten erken doğum riskim var aşağıda bebekte bu durum da çok korkutuyo beni
4 Aralık 2018 (8 puan) yorumladı
Şu an 37+0 haftalığım . Kasiklarima ağrı girdi 2 gündür yürürken zorlaniyorrum. Acaba bebek kanala mu girdi
4 Aralık 2018 (1,774 puan) yorumladı
Olabilir canım öyle sancılar oluyormuş bebek kanala girerken
-Reklam-
0 oy
25 Kasım 2018 (1,505 puan) cevapladı

Ben hala hickirigin nasil oldugunu cozemedm :)

25 Kasım 2018 (1,774 puan) yorumladı
Çok farklı canım aynı yere ritmik bi şekilde vuruyo :) kaç haftaliksin
25 Kasım 2018 (1,505 puan) yorumladı
26+4um,belki de her kipirdanisi tekme saniyorum :)
25 Kasım 2018 (1,774 puan) yorumladı
Farkedersin canım olunca farklı çünkü :)
25 Kasım 2018 (1,505 puan) yorumladı
Bakalim insallah :)

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 499 göst.
0 oy
7 cevap 566 göst.

1,512,452 soru

24,669,314 cevap

367,168 kullanıcı

...