0 oy
151 göst.
25 Kasım 2021 Doğum kategorisinde (3 puan) sordu
34+1 şuan sezaryanla doğum yapanlar devlette koronadan dolayı epidural yapıyorlar doğrumu genel anestezi yokmuu

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 232 göst.
30 Kasım 2023 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Nzl_2727 (4 puan) sordu
0 oy
9 cevap 649 göst.
25 Temmuz 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde 2023... (97 puan) sordu
0 oy
2 cevap 453 göst.
0 oy
0 cevap 150 göst.

1,512,391 soru

24,668,515 cevap

367,127 kullanıcı

...