0 oy
338 göst.
25 Kasım 2021 Doğum kategorisinde (3 puan) sordu
34+1 şuan sezaryanla doğum yapanlar devlette koronadan dolayı epidural yapıyorlar doğrumu genel anestezi yokmuu

2 Cevap

0 oy
25 Kasım 2021 (323 puan) cevapladı
34+6 benimde aşağı kısım kalça bel ağrım var korkulacak bişey mi bilmiyorum
-Reklam-
0 oy
25 Kasım 2021 (166 puan) cevapladı
Sanci varsa doktora gorunun. Uc hafta once hastanede yattim sanci ve lekeden. 34+4 ux simdi. En ufak sancida yanima gel dedi doktor

1,512,357 soru

24,668,168 cevap

367,111 kullanıcı

...