0 oy
342 göst.
24 Kasım 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (45 puan) sordu
11+6 haftalık hamileyim bebeklerim tek yumurta ikizi. Herhangi bir ağrım sancım yok ama idrarımda çok fazla kanama olduğunu söylediler çok korktum. Suyu çok az içiyorum ondan mı oldu acaba yardım eder misiniz? 
Gebelik haftası 12

2 Cevap

0 oy
24 Kasım 2021 (1,050 puan) cevapladı
Kum döküyor olabilirsiniz. Bana öyle demişti doktor
-Reklam-
0 oy
24 Kasım 2021 (180 puan) cevapladı
Hamilelik oncesi idrar yollari enfeksiyonu olmustum ve resmen kan isemistim canım ve baya agri yapmıştı. Bolbol su ic, dr antibiyotik verir zaten

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 420 göst.
15 Mayıs 2021 Hamilelikte Testler kategorisinde Nilufer sonay (56 puan) sordu
0 oy
2 cevap 210 göst.
8 Kasım 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Tzengin (23 puan) sordu
0 oy
3 cevap 223 göst.
9 Şubat 2021 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde A1507. (289 puan) sordu

1,512,426 soru

24,668,923 cevap

367,153 kullanıcı

...