0 oy
308 göst.
23 Kasım 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (2 puan) sordu
14+2 haftalık hamileyim. Göbek deliği kısmında inanılmaz ağrı hissediyorum yürüken esnerken nefes alırken bu normal mi başına gelen var mı? Bebekle alakalı bir sıkıntı yoktur demi cevap verir misiniz? 
Gebelik haftası 14+2

1 cevap

0 oy
23 Kasım 2021 (376 puan) cevapladı
Rahim göbek deliğine doğru büyüdü artık ondan normal korkma bende de oluyor

Gebelik haftası :17+1
23 Kasım 2021 (2 puan) yorumladı
Araştırdım hep 20. haftadan sonra oluyor gibi şeylere denk gelince çok korktum. Yalnız olmadığıma sevindim sağolun cevap için.
23 Kasım 2021 (376 puan) yorumladı
Geçmezse doktora sor yinede her vücut farklı
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
10 cevap 1,013 göst.
0 oy
1 cevap 279 göst.
0 oy
2 cevap 635 göst.
0 oy
2 cevap 446 göst.

1,512,170 soru

24,665,859 cevap

366,972 kullanıcı

...