0 oy
245 göst.
23 Kasım 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (120 puan) sordu
13+5 deyim doktor sadece d vitamini bulanti ilaci troid ilaci kullanyrum bu zamanlarda baska ilac kullanmak gerekiyor mu
Gebelik haftası 13+5

2 Cevap

0 oy
23 Kasım 2021 (591 puan) cevapladı
Tatlım ben3.5ayliga kadar folik asit kullandım şimdi kan ilacı d vitamini bide dekavit kullanıyorum 
-Reklam-
0 oy
23 Kasım 2021 (1,715 puan) cevapladı
Valla ben 15 haftalık oldum sadece folik asit kullanıyorum ama benim vücudumda folikasit eksikliği var diye

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,649 soru

24,671,805 cevap

367,294 kullanıcı

...