0 oy
229 göst.
23 Kasım 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (439 puan) sordu
Merhaba arkqdasları da once sexeryan dogum yaptım 6 aralıga gun verdi sancı nedir bılmıyırm dun ıkındıden beridir belim agrısı ve kasılma vardı aksam da nohut yedım yemek olarak komsu da geldi kestane posırmıs kabak tatlısı yapmıs braber yedik  gece oldum oldum dirildim diyebilirim karnı agrısı kasılma mide bulantısı cok kotu oldum sabaha kadar uyumadım suan okadar agrım yok sizce sancımı yoksa gaz sancısı mı suan 36+6 haftalık gebeyım
Gebelik haftası 36+6

1 cevap

0 oy
23 Kasım 2021 (681 puan) cevapladı
Gaz sancısı olabilir canım eskiden yediğimiz şeyler midenize dokunmasa bile bebekten dolayı ne yerseniz yiyin sıkıntı olabiliyor az da olsa eğer aklınızda şüphe varsa sağlık ocağına gidip kalp atışını dinlettirin bebeğinizin şikayetinizi de söyleyin yardımcı olacaktır mutlaka 
23 Kasım 2021 (439 puan) yorumladı
Tesekkur ederm cok saolun
23 Kasım 2021 (681 puan) yorumladı
Önemli değil canım
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
9 cevap 468 göst.
0 oy
5 cevap 668 göst.
0 oy
0 cevap 154 göst.
0 oy
0 cevap 161 göst.
25 Kasım 2023 Doğum kategorisinde Eylul canan (262 puan) sordu

1,512,636 soru

24,671,599 cevap

367,284 kullanıcı

...