0 oy
602 göst.
22 Kasım 2021 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (17 puan) sordu
40haftalik hamileyim bugün çatı muyenesi oldum kananmam oldu normalmi
Gebelik haftası 40

5 Cevap

0 oy
22 Kasım 2021 (52 puan) cevapladı
Normal dogumunuzu başlamışlar sıcak duş alın iyi gelecektir hayırlısıyla sağlıkla kavuşmanız dilegiyle
-Reklam-
0 oy
22 Kasım 2021 (90 puan) cevapladı
Bana da 37+1 de yapılmıştı muayene. 2 cm açıklık vardı kanama oldu tekrar muayene oldum 2 cm di. Yatisim yapıldı 14.30 sıraları gece 1.30 da doğum oldu. Keşke evde cekseydim sanciyi diyorumm 
0 oy
22 Kasım 2021 misafir cevapladı
Bende çatı muayenesi den sonra kanama oldu 4-5 saat sonra oğlum kucagimdaydi hayırlısı inşallah bol bol yürüyüş yapın sıcak suya girin 
0 oy
22 Kasım 2021 (382 puan) cevapladı
Evet normal Nisan gelmiş oluyor böylelikle 
0 oy
22 Kasım 2021 (357 puan) cevapladı
Bana 3 hafta önce nstde sancı çıkınca yapıldı eve gelince kanlı akıntım oldu ama hala tık yok bakalım bu haftaki kontrolde ne olacak

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,204 soru

24,666,242 cevap

366,990 kullanıcı

...