0 oy
278 göst.
21 Kasım 2021 Doğum kategorisinde (1,061 puan) sordu
Meryem Ana otunu açılma varken koysak açılmayı devam ettirir mi kızlar, hiç sancım yok malesef. böyle deneyen var mı aranızda? 
Gebelik haftası 38+2

1 cevap

+1 oy
21 Kasım 2021 (170 puan) cevapladı
Doğum başladığında suya koyuyorsun ama açılma varken de konulabilir bence 
-Reklam-

1,512,150 soru

24,665,578 cevap

366,955 kullanıcı

...