0 oy
198 göst.
20 Kasım 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (9 puan) sordu
Qızlar 32 heftelik hamileyem hekim deyir uşaqlıq boynu qısalıb 26dı,neçe olanda açılış olur?
Gebelik haftası 32

1 cevap

0 oy
20 Kasım 2021 (60 puan) cevapladı
Salam Hanim.mende 33 heftelik olanda 32 mme duwmuedu 36 dan.hekimim yataq rejimi yazdi indi 35 e teze girmiwem yalandan durub zeif iw girub tekrar uzaniram otururam.agir qsldirmaq olmaz.mene derman olaraq birtek magnezium yazdi onu atiram.yatmaq deyif uzadir hemde gjnu hefteni yola verirrsen.qismet yaxwi olar inwAllah saglikla gelsinler korpeler.doguw ucun mm ise mende bilmedim deqiw necede aciliw olur .
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 236 göst.
0 oy
7 cevap 401 göst.
0 oy
2 cevap 270 göst.
24 Eylül 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Tebiet (11 puan) sordu

1,512,747 soru

24,673,323 cevap

367,392 kullanıcı

...