0 oy
400 göst.
19 Kasım 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (119 puan) sordu
22+4 haftalık olduk kızlar karın ağrım var sizce normal mi doktora gitmelimiyim 
Gebelik haftası 22+4
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

1 cevap

0 oy
19 Kasım 2021 (266 puan) cevapladı
Normal CNM şiddetli deilse normal cünkü rahim genişliyor bebek büyüyr.
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 179 göst.
0 oy
1 cevap 276 göst.

1,512,399 soru

24,668,598 cevap

367,134 kullanıcı

...