0 oy
273 göst.
19 Kasım 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (16 puan) sordu
Merhaba kızlar 33+4de Nstde sancı çıktı ama ben hiç hissetmiyorum doktor dikkat et dedi erken olabilir mi sancı nasıl oluyor sancı olduğunu nasıl amlayabilirim
Gebelik haftası 33+4

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular


1,512,350 soru

24,668,064 cevap

367,107 kullanıcı

...