0 oy
424 göst.
19 Kasım 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (10 puan) sordu
Mrb kızlar 39+4 günlük olduk hala tık yok pazartesi 40 haftalık olucak gelmezse doktoruma gittmeyi düşünüyorum sizce napmam lazim bu arada dogumum normal
Gebelik haftası 39+4

1 cevap

0 oy
19 Kasım 2021 (55 puan) cevapladı
Benimde bugün 40+1 hala bisey yok normal doğum benimde bugün çatı muayenem var inşallah artık bisey der çok zorlanıyorum 
19 Kasım 2021 (10 puan) yorumladı
Allah yar ve yardımcımız olsunn inşallah bi an önce bebislerimizi kucağımıza alırız
19 Kasım 2021 (55 puan) yorumladı
Inşallah canım
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 809 göst.
0 oy
6 cevap 605 göst.
15 Mayıs 2022 Doğum kategorisinde Gamize (192 puan) sordu
0 oy
2 cevap 746 göst.

1,512,150 soru

24,665,542 cevap

366,953 kullanıcı

...