0 oy
222 göst.
18 Kasım 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (124 puan) sordu
Doğum yaptım 12 gün önce sezeryanla karnımın üstünde morluk oluştu doktor normal dedi sizler yaşadınızmı böyle bir şey 
Gebelik haftası Doğdu

2 Cevap

0 oy
18 Kasım 2021 (23 puan) cevapladı
Merhaba arkadaşıminda baldirlari morarmisti anlam verememistik ebe yengesine sordu normal olabiliyor böyle morarmalar demişti için rahat olsun
-Reklam-
0 oy
18 Kasım 2021 (657 puan) cevapladı
Morarma hiç olmadı ama karnımda kaburgalarımda çok ağrı oldu hatta hep bakardım morarma var mı diye belkide normal bişiydir morarma olması

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 123 göst.
0 oy
3 cevap 329 göst.
0 oy
5 cevap 364 göst.
0 oy
4 cevap 545 göst.

1,512,150 soru

24,665,544 cevap

366,953 kullanıcı

...