0 oy
131 göst.
18 Kasım 2021 Doğum kategorisinde (981 puan) sordu
Kızlar selam çok şükür 38 hafta olduk bebeyim iri gidio 40 haftaya kadar bekleyelim dedi doktor olmadı suni sancı işe doğurtacaklar .. nts de hiç sancım çıkmıyor ne yapmalıyım hurma vs de tüketiyorum temizlik yapıyorum sürekli yok .. 
Gebelik haftası 38

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 397 göst.

1,512,558 soru

24,670,814 cevap

367,246 kullanıcı

...