0 oy
504 göst.
17 Kasım 2021 Doğum kategorisinde (36 puan) sordu
Doğum için açılma olsun diye bana balon diye bişey takmislardi aranızda benim gibi olanlar varmı gerçekten çok merak ediyorum 
Gebelik haftası 16+1

1 cevap

0 oy
17 Kasım 2021 (1,083 puan) cevapladı
Arkadaşıma takmışlar o anlatıyodu canım 7 cm e kadar açılmış daha açılmamış sezeryan yapmışlar kıza 
18 Kasım 2021 (36 puan) yorumladı
Bana yapıldı hiç acilmam yoktu balon taktılar hiç açılma olmadı ama çıkardıktan sonra 3 santim açılma olmuş dediler öyle öyle en son 10 santim açılma ol yaptı normal yaptım doğumu çok şükür
18 Kasım 2021 (1,083 puan) yorumladı
Ne güzel valla :)
18 Kasım 2021 (36 puan) yorumladı
Yok ya balon işlemi yapılınca ben çok kötüydüm rabbim kimseye yaşatmasın inşallah :(
18 Kasım 2021 (1,083 puan) yorumladı
Normal olmasına güzel dedim cnım zaten nasıl iyi olabilir ki başlı başına sıkıntı sitres
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 359 göst.
0 oy
6 cevap 546 göst.
9 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Eylullllly (180 puan) sordu
0 oy
4 cevap 857 göst.
9 Temmuz 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde snmdlgr (8 puan) sordu

1,512,731 soru

24,672,989 cevap

367,375 kullanıcı

...