0 oy
254 göst.
17 Kasım 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (15 puan) sordu
Merhaba arkadaşlar , gebeliyinde hiş korona geçiren oldu mu? Nasıl etkiler bebeyi. Ben henüz test etmedim ama belirtileri var, 11 haftalık gebeyim 
Gebelik haftası 11

1 cevap

0 oy
17 Kasım 2021 (1,715 puan) cevapladı
Tam 11 haftalikta korona oldum. Ben aşılıydim güzel beslendim bol su tükettim bitti gitti ve moralimi yüksek tutup hep dua ettim. 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 498 göst.
0 oy
1 cevap 471 göst.
29 Kasım 2021 Doğum kategorisinde Gamze 731 (124 puan) sordu

1,512,722 soru

24,672,936 cevap

367,371 kullanıcı

...