0 oy
240 göst.
17 Kasım 2021 Doğum kategorisinde (7 puan) sordu
Merhaba hamisler ben şuan 2 nci çocuğuma hamileyim 33 haftalık bana normal doğum diyorlar ama ben kendimi baglattirmak istiyorum hastalıklarım var ve maddi durumum çok iyi değil eşim ve ben ikimizde istiyoruz bağlanmasını başına böyle bir şey gelen var mi
Gebelik haftası 33
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 323 göst.
28 Ağustos 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Bsnm (412 puan) sordu
0 oy
0 cevap 168 göst.
0 oy
1 cevap 209 göst.
27 Mayıs 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Eslemmm (465 puan) sordu
0 oy
7 cevap 1,040 göst.

1,512,233 soru

24,666,633 cevap

367,023 kullanıcı

...