0 oy
331 göst.
17 Kasım 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (67 puan) sordu
Kizlar 11+3 um bas donmesi oluyor ya ara ara yasayan varmi 
Gebelik haftası 11

1 cevap

0 oy
17 Kasım 2021 (62 puan) cevapladı
Bende yaşıyorum. Halsizlik ve baş dönmesi oluyor bende. 14 haftalık benim. Benim yeni basladi ama. İlk zamanlar yoktu
17 Kasım 2021 (62 puan) yorumladı
Amin inşallah canım . Sizin belli mi cinsiyet
17 Kasım 2021 (67 puan) yorumladı
Yok 12+2 kontrolumuz var belki bakariz dedi doktor
19 Kasım 2021 (62 puan) yorumladı
Cinsiyet sonucunu yazarsın canım merak ettim.  baş dönmesi bende de var kimisinde olmuyor Muş.
19 Kasım 2021 (67 puan) yorumladı
Yok canim sali nasipse yarin 11+6oluyoruz daha ikili tarama icin randevu var
20 Kasım 2021 (62 puan) yorumladı
Belki tahmin yapar canım kimi doktor yapıyor senin 12 olmuş sayilir
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 197 göst.
0 oy
3 cevap 532 göst.
0 oy
0 cevap 275 göst.
0 oy
4 cevap 390 göst.
23 Ekim 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Serra123 (22 puan) sordu

1,512,826 soru

24,674,436 cevap

367,450 kullanıcı

...