0 oy
185 göst.
17 Kasım 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (82 puan) sordu
10 gün önce düşük yaptım ve kanamam hep yoğundu bugün doktor kontrolüne gittim pihtilar kaldığını söyledi ve dil altı hapı verdi koca koca parcalarr düşürüyorum bu durumu yasayan varmi normal mi korktum bian
Gebelik haftası 0
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

1 cevap

0 oy
17 Kasım 2021 (81 puan) cevapladı
Geçmiş olsun canım  bı bilgim yok malesef üste çıksın tecrübeli biri yazar belki
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 846 göst.
0 oy
1 cevap 540 göst.
0 oy
2 cevap 455 göst.
0 oy
2 cevap 316 göst.

1,512,700 soru

24,672,712 cevap

367,356 kullanıcı

...