0 oy
170 göst.
17 Kasım 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (73 puan) sordu
İyi günler kızlar iki gün önce bebeğimin hareketlerini az hissettiğim için acile gittim eve kontrol etti alttan da baktı 1 cm açılma var dedi. Sancım kanamam ya da suyum gelmedi. Nst de de kalp atışı güzeldi sancı yoktu bu durumu yaşayan var mı
Gebelik haftası 34+6
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

İlgili sorular


1,512,590 soru

24,671,131 cevap

367,268 kullanıcı

...