0 oy
296 göst.
17 Kasım 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (168 puan) sordu
Selamün aleyküm kizlar hamile olduğumu bilmeden gasvin surub içtim mide rahatsızlığı nedeniyle baya içtim zararlımı

1 cevap

0 oy
17 Kasım 2021 (73 puan) cevapladı
Zararlı olduğunu sanmıyorum eşimde bana dün getirdi eczanede çalışıyor.  Yani içilmesi zararlı değildir de siz baya içtim diyorsunuz onu bilemiycem .
17 Kasım 2021 (73 puan) yorumladı
Ve aleyküm selam:)
17 Kasım 2021 (168 puan) yorumladı
İns ya korkuyorum :(
17 Kasım 2021 (73 puan) yorumladı
Çok korktuysanız bi hastaneye uğrayın isterseniz. Şurupta sorun yok aşırı içmediğiniz sürece çnkü dediğim gibi bende gebeyim ve eşim dün bana getirdi eczanede çalşıyo kendisi .
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 426 göst.
0 oy
1 cevap 430 göst.
0 oy
0 cevap 110 göst.

1,512,235 soru

24,666,676 cevap

367,035 kullanıcı

...