0 oy
303 göst.
23 Kasım 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (507 puan) sordu

2. Defa erkek annesi oluyorum. Ama doktor canımı sıktı. Neden aşağılıyorlar insanı. Cinsiyeti öğrenmek istediğimi sırf o yüzden gittiğimi gülerek söyledim benimle dalgacı bi uslüpla konuştu çünkü sekreter ben uzanmadan ne mezunu oldugumu sordu ortaokul diyince kaile almadı. Keyfimizden okumadık sanki neler yasadıgımı bilemez. Okumak için paraladıgımı ama okutulmadıgımı bilmez. İnsanın özgüvenini sarsıyorlar 

Gebelik haftası 17+1
Kapatılma nedeni: Gebelik dışı soru sohbet bölümüne sorunuz sağlıkli bir hamilelik dilerim

1 cevap

0 oy
23 Kasım 2018 (208 puan) cevapladı

Bebegin hayirli olsun :) hiiiic uzulme. Ne derlerse desinler. Baskalari hakkinda onyargi yapmak her zaman daha kolaydir. Bosver sen uzulme 

-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 390 göst.
2 Aralık 2022 Doğum kategorisinde Miray 47 (172 puan) sordu
0 oy
5 cevap 600 göst.
0 oy
3 cevap 531 göst.

1,512,457 soru

24,669,392 cevap

367,171 kullanıcı

...