0 oy
356 göst.
16 Kasım 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (120 puan) sordu
12+5 de 2. Gebeliğim  bebeği hisseden varmi bnm gbi 1. Gebeliğim de kızımda 5 ayı geçmişti hissetmem bu cok erken sanki boyle olan varmi
Gebelik haftası 12+5

1 cevap

0 oy
16 Kasım 2021 (334 puan) cevapladı
Canım şuan çok erken :) ama her insan da aynı değil 
16 Kasım 2021 (334 puan) yorumladı
Canım şimdilik sakın acele etme bana da aynısı dedi erkek dedi ama bence dedi ve  17 haftalıkta kız dedi
16 Kasım 2021 (120 puan) yorumladı
Kesin olmadigi icin sizlerden yorum almak istedim onumzdeki ay netlesicek bakalm hayrlisiyla insallhhh
16 Kasım 2021 (334 puan) yorumladı
Rabbim gönlüne göre versin:)
16 Kasım 2021 (120 puan) yorumladı
Aaa oylemi kizimdaki bazi seyleri kullanabilirm dye saklamistm ama nasip dediginz gbi o zmn biraz daha bekliyim bn
16 Kasım 2021 (120 puan) yorumladı
Amin insallh cok sagolun sizinde
-Reklam-

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,541 soru

24,670,593 cevap

367,234 kullanıcı

...