0 oy
391 göst.
16 Kasım 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (2 puan) sordu
Merhaba arkadaşlar aydinda liva hastanesi ne giden varmi 37+3 haftalik hamileyim şuana kadar medinova gidiyordum fakat doğum ücreti fazla geldi livada dogum ucretini muayene ücreti bilen varmi ve doktor önerisi.
Gebelik haftası 37+3

1 cevap

0 oy
16 Kasım 2021 (438 puan) cevapladı

Bi ara kapanmıştı o o zaman çok giden vardı ama şimdi bilgim yok Cenk tana gitmiştim Söke’den git gel zor oluyor diye egemed de devam ediyorum muayene ücretini bilmiyorum ama kamil kurt iyi bi adamdı kadın doğumdan oraya geçmiş ne kadarmış acaba liva ben de merak ettim  :ermm:

-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 1,011 göst.
0 oy
3 cevap 328 göst.
27 Eylül 2023 Doğum kategorisinde Mervem77 (2 puan) sordu
0 oy
1 cevap 485 göst.
10 Haziran 2023 Doğum kategorisinde Tubispasa (56 puan) sordu
0 oy
2 cevap 354 göst.

1,512,349 soru

24,668,030 cevap

367,106 kullanıcı

...