0 oy
332 göst.
15 Kasım 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (98 puan) sordu
Kizlar hatirlamissinizdir beni ikili tarama için çok post açmıştım korkmuştum sonuçlarım için. Bgun doktora gittim Allaha şükür hiç Bi sıkıntı yokmuş 3luye girmeme gerek bile yokmuş. Bu arada cinsiyetide öğrendik oğlum olacakmış. Sizlere haber wermek istedim :) 
Gebelik haftası 15+6

4 Cevap

0 oy
15 Kasım 2021 (561 puan) cevapladı
Gözün aydın, hayırlı olsun. Sağlıkla gelsin :)
-Reklam-
0 oy
15 Kasım 2021 (290 puan) cevapladı
çok sevindim canım Allahm sağ salim kucağına almayı nasip etsin 
0 oy
15 Kasım 2021 (1,715 puan) cevapladı

Ben ne dedim sana:D Fitil ettin beni burda :D Stres yapma diye diye dilimde tüy kalmamıştı :D Gözün aydın çok şükür. Bundan sonra daha sakin oluyoruz. Söz mü?

0 oy
15 Kasım 2021 (1,715 puan) cevapladı

Ben ne dedim sana:D Fitil ettin beni burda :D Stres yapma diye diye dilimde tüy kalmamıştı :D Gözün aydın çok şükür. Bundan sonra daha sakin oluyoruz. Anlaştık mi


1,512,276 soru

24,667,009 cevap

367,046 kullanıcı

...