0 oy
336 göst.
14 Kasım 2021 Tüp Bebek kategorisinde (84 puan) sordu
Kızlar tüp bebek tedavisiyle hamile kaldım ultrasonla baya bakıldım 4 ayda 8 9 kez baklmşmdır ultrason zararlı mı bilginiz var mı keyfi baktırmadım ama ne zaman hastaneye gitsem bakldm normal mi 
Gebelik haftası 16
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

3 Cevap

0 oy
14 Kasım 2021 (991 puan) cevapladı
Çok iyi birşey değil ultrasyon canım bildiğim kadarıyla 
-Reklam-
0 oy
14 Kasım 2021 (341 puan) cevapladı
Hayır canım zararlı değil ses dalgalarıyla görüntü oluşuyor sadece☺️
0 oy
14 Kasım 2021 (2,148 puan) cevapladı
Ultrosonun bir zararı yok canım 
14 Kasım 2021 (84 puan) yorumladı
sağolun kızlar inşallah yoktur yarın yine kontrolüm var doktora da bi danışcam ne olur ne olmaz

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 826 göst.
0 oy
1 cevap 475 göst.

1,512,150 soru

24,665,542 cevap

366,953 kullanıcı

...