0 oy
381 göst.
11 Kasım 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (217 puan) sordu
Kızlar erken gebelik testim de silik çizgi çıktı 2.snde de aynı şekil çıktı zaten belirtilerimde var fakat bugün kan testim 5.0 çıktı yaşayan var mı adetolmam gereken günün üstünden 2 gün geçti 9nda olmam gerekiyodu 

2 Cevap

0 oy
11 Kasım 2021 (2,938 puan) cevapladı
Olabilir canım tam sınır çıkmis ben ikinci hamileligi 9 la öğrendim suankini 24 le düşük çıkması değil önemli olan iki günde iki katına çıkması inşallah sağlıkli hamileliktir
11 Kasım 2021 (217 puan) yorumladı
Hadi ya benimde ilk gebeliğim 63 le öğrenmiştim düşük uaptım 3 aylık ondannbugün bilerek gününü geçirince gittim belki geç döllenme olmuş olabilir
-Reklam-
0 oy
11 Kasım 2021 (215 puan) cevapladı
Geç döllenme olabilir 2 gün sonra testi tekrarla bence canım 
11 Kasım 2021 (217 puan) yorumladı
İnşallah geç döllenmedir tekrarlıcam mutlaka

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 289 göst.
24 Şubat 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Mervealtun (185 puan) sordu
0 oy
0 cevap 120 göst.
7 Ekim 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Deryanur93 (10 puan) sordu
0 oy
3 cevap 593 göst.
0 oy
6 cevap 645 göst.
17 Aralık 2024 Hamilelikte Testler kategorisinde Denai (30 puan) sordu

1,512,748 soru

24,673,328 cevap

367,394 kullanıcı

...