0 oy
216 göst.
11 Kasım 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (4 puan) sordu
38+5 deyim ama hala nst de sancı vs çıkmıyor bebeğin hareketleri çok doktor haftaya bakalım doğuma alcam seni dedi fakat sezeryan mi diye sorduğum da hayır dedi Sünni sancı nasıl yaşayan var mı daha zor diyolar korkuyorum kendi sancım ne zaman gelir doğum yaklaşmış dedi ama güne göre dedi gibi geldi bana
Gebelik haftası 38+5

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 333 göst.
28 Nisan 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Ozgekaya (12 puan) sordu
0 oy
0 cevap 209 göst.
28 Nisan 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Ozgekaya (12 puan) sordu
0 oy
2 cevap 424 göst.
22 Haziran 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde G&Y34 (146 puan) sordu
0 oy
3 cevap 585 göst.

1,512,701 soru

24,672,755 cevap

367,358 kullanıcı

...