0 oy
149 göst.
10 Kasım 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (1 puan) sordu
İdrar tahlilinde epitel hücre çok yüksek çıktı ama doktorum birşey demedi. Normal mi sizce yaşayan yada bilgi sahibi olan var mı arkadaşlar 14+5

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 147 göst.
12 Aralık 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Mervealemdar (124 puan) sordu
0 oy
1 cevap 246 göst.
12 Aralık 2022 Tüp Bebek kategorisinde sunshine09 (668 puan) sordu
0 oy
5 cevap 597 göst.
0 oy
3 cevap 345 göst.

1,512,339 soru

24,667,966 cevap

367,099 kullanıcı

...