0 oy
377 göst.
10 Kasım 2021 Doğum kategorisinde (292 puan) sordu
38 haftadayım kızlar bu gün kontrolüm var cuma güns 2 parmak açılığım olduğunu söylemişdi nişanımda gelmişdi ama sancım yok bebeğin suyundada azalma var ama sancım yok çom hafif bazen sancl kimi olub geçiyo sizce doğuma alırmı bu gün?
Gebelik haftası 38

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 379 göst.
0 oy
6 cevap 583 göst.
0 oy
7 cevap 632 göst.
2 Temmuz 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Gebebiri (32 puan) sordu
0 oy
8 cevap 622 göst.
30 Haziran 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Mehlikam (91 puan) sordu

1,512,151 soru

24,665,595 cevap

366,957 kullanıcı

...