0 oy
506 göst.
9 Kasım 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (2 puan) sordu
Kızlar 38+4 haftalık hamileyim . Karnımda bebek çok toplanıyor belimde ara ara sancılarım oluyor . Geceleri karnımın sertleşmesine uyanıyorum aynı durumu yaşayan var mı?
Gebelik haftası 38+4

3 Cevap

0 oy
9 Kasım 2021 (527 puan) cevapladı
Doğum sancıları gelene kadar o tür kasilmalardan rahatsız olup uyanmamistim hiç canım gece sadece tuvalet su ihtiyacı için uyaniyordum postun üste çıksın belki bir arkadaş aynı durumu yaşamıştır 
-Reklam-
0 oy
9 Kasım 2021 (576 puan) cevapladı
Yalancı sancilardir canım son haftalrin ya artık yer edinemiyo yer dar oldigu için osekil yapacaktır bişey olmaz merak etme 3. Gebeliğim tecrübeme dayanarak tan soyluyorum
0 oy
9 Kasım 2021 (843 puan) cevapladı
36 haftaligim bende de oluyor bebek kendini doğuma hazırlıyor normal böyle şeyler canım 

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 272 göst.
0 oy
8 cevap 622 göst.
0 oy
7 cevap 769 göst.
0 oy
1 cevap 324 göst.

1,512,455 soru

24,669,330 cevap

367,168 kullanıcı

...