0 oy
136 göst.
9 Kasım 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (27 puan) sordu
İstanbul Beylikdüzü Devlet Hastanesi kadın doğum a gidip memnun kalan varmi
Gebelik haftası 16+3

1 cevap

0 oy
9 Kasım 2021 (1,414 puan) cevapladı
1kere gittim dahada gitmem devlete. Hiçbişey söylemiyor ukala insanlar
-Reklam-

1,512,230 soru

24,666,621 cevap

367,022 kullanıcı

...