0 oy
152 göst.
9 Kasım 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (70 puan) sordu
7jaftalik hamileyim,boğazım çok kötü,oksuruyorum ne iyi gelebilir

1 cevap

0 oy
9 Kasım 2021 (561 puan) cevapladı
Pekmez ya da bal yiyin hangisi iyi gelirse size bakın, sabah akşam karbonat tuz su karışımıyla gargara yapın. Geçmiş olsun.
10 Kasım 2021 (70 puan) yorumladı
Teşekkür ederim
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 151 göst.
0 oy
1 cevap 193 göst.
0 oy
3 cevap 410 göst.

1,512,160 soru

24,665,687 cevap

366,965 kullanıcı

...