Bende kullanıyorum dediginiz gibi erken doğum riskine karşı. ne için tereddütleriniz var?bebeğin ne kadar içerde durursa kar,doktorun verdiyse eğer mutlaka kullanın derim,sağlıkla bebeğinizi kucağınıza alırsınız inşallah :)
1,512,748 soru
24,673,338 cevap
367,397 kullanıcı