0 oy
2,051 göst.
21 Kasım 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (1,170 puan) sordu
Erken dogum riskinde rahim kasimalarından engellensin diye verildi. Ancak tereddütlerim var günde 4 kere içmem lazım.  Var mı kullanan?
Gebelik haftası 34+5

1 cevap

0 oy
21 Kasım 2018 (56 puan) cevapladı

Bende kullanıyorum dediginiz gibi erken doğum riskine karşı. ne için tereddütleriniz var?bebeğin ne kadar içerde durursa kar,doktorun verdiyse eğer mutlaka kullanın derim,sağlıkla bebeğinizi kucağınıza alırsınız inşallah :)

21 Kasım 2018 (1,170 puan) yorumladı
Kullanacağım mutlaka ama günde 4 kere ya o yüzden sordum canım sen de mı 4 kere kullaniyorsun. Hangi saatler de ?
21 Kasım 2018 (56 puan) yorumladı
Yok ben günde 2 kez sabah akşam şekilde alıyorum. Günde 6 kez kullananlar bile var:)
-Reklam-

İlgili sorular


1,512,748 soru

24,673,338 cevap

367,397 kullanıcı

...