0 oy
211 göst.
8 Kasım 2021 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (405 puan) sordu
Kızlar bebeğimin harekletlerini kasiklarimda hatta bazen daha assagida hissediyorum normal mi korkutuyor bu durum beni 
Gebelik haftası 19
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

1 cevap

0 oy
8 Kasım 2021 (229 puan) cevapladı
Normaldir tabi benimde 21. Haftam hala öyle çok nadir üstte hissediyorum daha ileri haftada olup da aşağıda hissedenler bile var endişe etme benimkide çok aşağıda hatta bazen baskı yapıyor yürümekte zorlanıyorum
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 494 göst.
0 oy
3 cevap 443 göst.
0 oy
0 cevap 156 göst.

1,512,468 soru

24,669,514 cevap

367,180 kullanıcı

...