0 oy
229 göst.
8 Kasım 2021 Hamilelikte Güzellik kategorisinde (165 puan) sordu
22+4 teyim. Saçıma keratin bakımı yaptırmak istiyorum. Gittikce kurut duzlestir vs zorlanmaya başladım. Daha önce yaptiran oldu mu ikinci trimesterde? İlk dönemlerde yasak oldugunu biliyorum ama ikinci dönem için problem oluyor mu acaba?
Gebelik haftası 22+4
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 500 göst.
0 oy
5 cevap 518 göst.
16 Mayıs 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Yaman0607 (3 puan) sordu
0 oy
7 cevap 482 göst.

1,512,520 soru

24,670,290 cevap

367,215 kullanıcı

...