0 oy
110 göst.
7 Kasım 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (27 puan) sordu
Kizlar 35 haftalık gebeyim doğumuma çok az kaldı benim şöyle bir sorunum var iğne falan vurdugumda yada herhangi bir cerrahi müdahalede tansiyonum düşüyor neden öyle oluyorum anlamıyorum doğumuma çok az kaldı psikolojim alt üst oldu hep aklıma kötü kötü şeyler geliyor kendi kendime diyorum ki ya o ameliyattan kalkamazsam çünkü cerrahi islemlerde tansiyonum düşüp bayiliyorum ve çok korkuyorum Allah için benim gibi olanınız var mı olupta doğum yapan var mi çok korkuyorum böyle olmaktan artık hastaneye gitmeye korkar olmuşum sırf bu durumundan dolayı
Gebelik haftası 35

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
11 cevap 961 göst.
7 Kasım 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Seyma021 (27 puan) sordu
0 oy
0 cevap 117 göst.
0 oy
3 cevap 258 göst.
0 oy
0 cevap 115 göst.

1,512,298 soru

24,667,297 cevap

367,059 kullanıcı

...