0 oy
192 göst.
5 Kasım 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (25 puan) sordu
Merhaba anneler, 1 saat önce doktor kontrolümüz vardı. Ultrasonda bebeğimin başında bir boşluğun 0,75 mm fazla olduğunu söyledi. Sınır 10 mm ama bebeğin başındaki boşluk 10,75 mm'ymiş. Yarın tekrar gel bakalım dedi. Ama internetten araştırınca içim içimi yedi.. kimisi ilerlemiş, kimisi hamileliğini sonlandırmış... neler neler okudum. Eğer bir tecrübeniz varsa paylaşır mısınız? 
Gebelik haftası 26+3
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

1,512,206 soru

24,666,284 cevap

366,994 kullanıcı

...