0 oy
421 göst.
4 Kasım 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (217 puan) sordu
Kızlar yumurtlamamın en yüksek döneminin üzerinden 10 gün geçti test yaptım az çok belirtilerim vardı erken olduğuiçin  negatif çıkmış olabilir  mi döllenme , adet olmama daha 5 gün var 
Gebelik haftası -

1 cevap

0 oy
4 Kasım 2021 (17 puan) cevapladı
Erken bence daha gününüz geçince kan verin. Ben ilk hamileliğin de adet üstünden 15. Gün negatif 17. Gun pozitif çıkmıştı idrarda
5 Kasım 2021 (217 puan) yorumladı
Hadi ya bende bekleyeyim o zaman teşekkür ederim
-Reklam-

1,512,558 soru

24,670,814 cevap

367,246 kullanıcı

...