0 oy
748 göst.
4 Kasım 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (113 puan) sordu
Arkadaşlar dün geceden beri birden ishal oldum ve hamileliğim boyunca hiç kusmadığım halde kustum midem bulandı şuandada hala ishalim ve mideme kramplar girip duruyor bunun doğumla bi ilgisi olabilir mi ?
Gebelik haftası 37+2

5 Cevap

0 oy
4 Kasım 2021 (113 puan) cevapladı
Kimse yok mu
-Reklam-
0 oy
4 Kasım 2021 (3,013 puan) cevapladı
Olabilir kusma ve ishal doğum belirtisi canım 
4 Kasım 2021 (113 puan) yorumladı
Hayırlısı artık
4 Kasım 2021 (3,013 puan) yorumladı
Amin canım sağ salim doguralim insalalh :)
5 Kasım 2021 (113 puan) yorumladı
İnşallahh
0 oy
4 Kasım 2021 (381 puan) cevapladı
Hiç bilmiyorum cnm ilk gebeligimde yaşamadım normal sancım gelmişti belimden vurmuştu ağrısı ama burda okudugum kadarıyla ishalde sanırım doğum belirtisi oluyor yine başına gelen arkadaşlar varsa yazar cnm geçmiş olsun ins
4 Kasım 2021 (113 puan) yorumladı
Bende ilk gebeliğimde yaşamadım ama daha önce ishal kusma belirtisi olabları okumuştum aynen o yüzden acaba mı diyorum
0 oy
4 Kasım 2021 (22 puan) cevapladı
Üşütmüş olabilirsin bence 
4 Kasım 2021 (113 puan) yorumladı
Banada öyle geldi
0 oy
4 Kasım 2021 (991 puan) cevapladı
Hamilelikte isal iyi bişey değil benni doktorum yatırmıştı sıvı kaybı olduğu için hastaneye git derim 
4 Kasım 2021 (113 puan) yorumladı
Devam ederse giderim

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 322 göst.
0 oy
1 cevap 522 göst.
0 oy
0 cevap 199 göst.
11 Eylül 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Rabia ali (43 puan) sordu
0 oy
2 cevap 394 göst.

1,512,352 soru

24,668,109 cevap

367,110 kullanıcı

...