0 oy
334 göst.
4 Kasım 2021 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (52 puan) sordu
Hanimlar haftaya doktor randevum var 30+1 de. 2 aydir gitmemistim doktora. Bebek kilo ve boy kac oluyor o günlerde ? Ve rutin kontrol mü olacak ? 
Gebelik haftası 29

3 Cevap

0 oy
4 Kasım 2021 (59 puan) cevapladı
Ben 31+4 de gittim boyu 43 diye hatırlıyorum onu tam hatırlamıyorum ama kilosu 1877 idi
4 Kasım 2021 (52 puan) yorumladı
Masallah kulaga iyi geldi :) rabbim sag saglim kucaginiza almayi nasip etsin
4 Kasım 2021 (59 puan) yorumladı
Amin, inşallah seninde cnm
4 Kasım 2021 (52 puan) yorumladı
Amin insallah
-Reklam-
0 oy
4 Kasım 2021 (121 puan) cevapladı
29+5 im bugün gittim sabah 1580 dedi canm
4 Kasım 2021 (52 puan) yorumladı
Ayyyy masallah yani ben gittigimde de yaklasik 1500 civari olmali cok heycanliyim

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 158 göst.
0 oy
0 cevap 150 göst.
13 Eylül 2024 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde gaye07 (11 puan) sordu
0 oy
1 cevap 173 göst.
27 Ağustos 2024 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde Silanayaz (55 puan) sordu
0 oy
1 cevap 252 göst.

1,512,751 soru

24,673,355 cevap

367,397 kullanıcı

...