0 oy
435 göst.
3 Kasım 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (1,298 puan) sordu
Kızlar iyi akşamlar 4 gündür çok kötü hastaydım aslında covid olduğumu biliyordum dün tıpa gittik ayakta gittiğimiz için test yapmadılar sadece parol serum taktı dün eşimde kötüydü ona test verirdim ve pozitif çıktı oğlum var 4 yaşında geceleri oda çok zorluyor zor geçirıyo havale geçiricek sanıyorum sıtma gibi bişey de yemiyor ben zaten öksürmekten ciğerim dışına çıkıcak filasyon Ekibi geldi eşim durumu anlattı eşimden dolayı bana geçti die zaten gebelere bişey yapamıyoruz 4. 5. Günüyse atlatmak üzeredir dedi doktorum regenesis max ve coraspirin kullanmamı söyledi aradım tavsiyeleriniz varmı oğlum ve öksürük için birde aşı olmadığıma okadar pişmanım ki ben hep olmaktan yanaydım ama eşim olmamı istemedi doktoruma dediğimde keşke aşı olsaydın dedi direk ama sağlık olsun inşallah bebeğimede bişey olmaz

1 cevap

0 oy
3 Kasım 2021 (82 puan) cevapladı
Ben 6 aylık hamileyken COVİD oldum çok şükür atlattım bebeğim de iyi amniyotik sıvı bebeği dış etkenlere karşı koruyor diye bebek etkilenmez bende de baya öksürük vardı hastalığı atlattıktan sonra bile 2 ay boyunca devam etti şuan 36+2 yim
3 Kasım 2021 (1,298 puan) yorumladı
Ay biraz rahatladım çok teşekkür ederim
4 Kasım 2021 (82 puan) yorumladı
Rica ederim
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 71 göst.
0 oy
3 cevap 234 göst.
0 oy
13 cevap 808 göst.
0 oy
2 cevap 346 göst.

1,512,676 soru

24,672,180 cevap

367,322 kullanıcı

...