0 oy
370 göst.
3 Kasım 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (154 puan) sordu
Kizlar yarin sabah sezeryana alinacam sekerim.yuksek bebegim ters sekerden oturu bebegi kaybedebilirmisiz doktor sezeryana almam lazim dedi esimde onay verdi uarin alinacam dualarini benim.icinde eksik etmeyin
Gebelik haftası 38+6

2 Cevap

0 oy
3 Kasım 2021 (28 puan) cevapladı
insallah bebeyinizi saglikla alacaksiniz kucaginiza, Allah yardimciniz olsun,
3 Kasım 2021 (154 puan) yorumladı
Amin canm cok sagol
-Reklam-
0 oy
3 Kasım 2021 (439 puan) cevapladı
Rabbım saglıcakla kucagımıxa almayı nasip eder ınsallh korkmayın Allahım izniyle bısey olmaz bende 34 haftalık oldum bana da bu zamna kadar cok sey dendi cok sukur hepsi duzeldu
3 Kasım 2021 (154 puan) yorumladı
Amin insallah doktorlar cogunlukla psikoloji bozma.yonunde.gidiyor ama cok.sukur yarin bebegim.kurtulacak.insallah

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 791 göst.
0 oy
5 cevap 654 göst.
0 oy
5 cevap 640 göst.
0 oy
7 cevap 540 göst.
16 Temmuz 2024 Doğum kategorisinde Zilan_2121 (134 puan) sordu

1,512,632 soru

24,671,496 cevap

367,283 kullanıcı

...