0 oy
258 göst.
3 Kasım 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (38 puan) sordu
Kızlar bu ikili tarama grafiğine e nabızdan nasıl bakılıyor Bi türlü bulamadım testi yaptırdığım hastaneyi aradım sonucun çıkmış dedi ama doktordan alınıyormuş yaptırdığım doktorda hastanede yokmuş, e nabızdan kendi doktoruma göstermek istiyorum ama Bi türlü o grafiği bulamadım
Gebelik haftası 15+4

2 Cevap

0 oy
3 Kasım 2021 (751 puan) cevapladı
E nabız grafiği göstermiyor canım doktordan alman lazım ama gidip istediğin de verirler sana sonucu sanırım ikili değil ama ben şeker yüklemesini ayrı Dr da yaptım bir sorun olmadı onu vermistj bana inşallah ikiliyi de öyle alabilsin
3 Kasım 2021 (38 puan) yorumladı
Sonuç kağıdını doktor mu veriyor illa, sekretelerden falan alabilir miyiz
3 Kasım 2021 (751 puan) yorumladı
Sekreterden alınıyor sanırım ben öyle almıştım ama her yerin kuralı kaidesi farklı ya inan şuan sana kesin böyledir diyemiyorum
-Reklam-
0 oy
3 Kasım 2021 (994 puan) cevapladı
E nabız grafiği göstermez hastaneye gidip fotokopi şeklinde almanız lazım e nabızdan sadece sonucun çıktığını görürsünüz içeriği gözükmez 
3 Kasım 2021 (38 puan) yorumladı
Teşekkür ederim bilgi verdiğiniz için

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 347 göst.
0 oy
4 cevap 297 göst.
0 oy
1 cevap 581 göst.
0 oy
1 cevap 664 göst.

1,512,462 soru

24,669,466 cevap

367,173 kullanıcı

...