0 oy
314 göst.
2 Kasım 2021 Doğum kategorisinde (7 puan) sordu
Hayırlı geceler. 39+4 Bugün sancılarım var. Hastaneye gittim. 1- 2 cm aciklik var dedi. Normal doğum istyrm. Bana önerileriniz var mı?  
Gebelik haftası 39+4
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 562 göst.
0 oy
1 cevap 687 göst.
0 oy
4 cevap 619 göst.

1,512,298 soru

24,667,348 cevap

367,060 kullanıcı

...