0 oy
406 göst.
2 Kasım 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (26 puan) sordu
Regl ağrı gibi ağrı çok kötüyüm bı gidiyo bı geliyo bebek aşırı haraketli
Gebelik haftası 37+2

2 Cevap

0 oy
2 Kasım 2021 (498 puan) cevapladı
Bende de oldu 1 gün boyunca sancı çektim ertesi gün kontrolüm var diye gitmedim dr a acilemi gitsem diye düşünürken geçti sancım doktora danışmalısın
-Reklam-
0 oy
2 Kasım 2021 (514 puan) cevapladı
Aynı hafta bende de var bu son bi kaç gündür özellikle geceleri oluyor yarın kontrolüm var diye gitmedim henüz bekliyorum.. 
2 Kasım 2021 (26 puan) yorumladı
Hadi hayırlısı inşallah bişi yoktur
2 Kasım 2021 (514 puan) yorumladı
Inşallah canım:)

1,512,456 soru

24,669,371 cevap

367,171 kullanıcı

...