Hayırlı akşamlar kızlar ilk gebeliğim çocuk aşağıda kasıklarımda sizce doktora gitmwye gerek var mı yani acillik mi agrım yok sadece oralarda dolaşıyor cocuk
Bebişin kız mı canım?
Benimki de çok asagida 31 haftaligiz ayni
Benimki de kasıkta resmen seyimin uzerinde hareket ediyo 28 hftalikim bide
1,512,174 soru
24,665,886 cevap
366,974 kullanıcı