0 oy
571 göst.
2 Kasım 2021 Hamile Kalamama kategorisinde (6 puan) sordu
Son 3 aydır yeşil bi akıntı geliyo ilk başlarda kokuluydu sonra geçti sadece akıntı var. Son ilişkim 3 ay önce oldu geçen ay da doktora gittim beta hcg 2.39 çıktı doktor ultrasonda da bi şey göremedi prolaktinim yüksekti ilaç verdi. Hamile olma ihtimalim var mı acaba bu akıntı ondan olabilir mi yoksa enfeksiyonel bi şey mi sizce 
Gebelik haftası 0
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

1 cevap

0 oy
2 Kasım 2021 (3,047 puan) cevapladı
Enfeksiyon olma olasılığı da çok yüksek canim dikkatli ol Allah'ım gönlüne göre versin inşallah ♥️
2 Kasım 2021 (984 puan) yorumladı
Genellikle yeşil ve sarı akıntı cinsel yolla bulaşan enfeksiyonlu akintidir. Kaşıntı ve idrar yaparken yanma idrara sık çıkma gibi belirtileri mevcuttur
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 512 göst.
2 Kasım 2021 Hamile Kalamama kategorisinde athena (6 puan) sordu
0 oy
3 cevap 855 göst.
17 Nisan 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Busra.1454 (8 puan) sordu
0 oy
4 cevap 796 göst.
0 oy
3 cevap 572 göst.
31 Ocak 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Ercann34 (2,260 puan) sordu

1,512,432 soru

24,669,047 cevap

367,158 kullanıcı

...