0 oy
299 göst.
1 Kasım 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (6 puan) sordu
Kızlar 37+2 hamilelik ve kasılmam var artı açılmamda var bende çok az sancı var bebeğin aşağıda olduğunu hissediyorum tuvaletimi yaparken canım çok acıyor bu açılma ola bilir mi şuan hastanede yatıyorum hemşirelere söylim mi bilemedim
Gebelik haftası 37
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

1 cevap

0 oy
2 Kasım 2021 (121 puan) cevapladı
Söyleyin bence Allah korusun.Ben de 37+2 de doğurdum ilk hamileliğim de .Çok şükür .Sağlıkla doğdu.Siz de sağlıkla kucağınıza alın ins.
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 350 göst.
23 Mayıs 2023 Tüp Bebek kategorisinde Mucizemsinnnn (617 puan) sordu
0 oy
4 cevap 779 göst.
0 oy
1 cevap 296 göst.
0 oy
2 cevap 492 göst.

1,512,150 soru

24,665,544 cevap

366,953 kullanıcı

...